marți, 18 septembrie 2012

Crucii Tale ne inchinam si Sfanta Invierea Ta o laudam si o marim

          Cu toate ca atrecut ceva timp de la inaltarea acestei troite, am socotit ca nu este prea tarziu sa ii multumesc domnului Rusu Ioan si familiei acestuia pentru darul facut Bisericii noastre in prag de mare Praznic. In anul 2010, in ziua Praznicului Intrarii Domnului in Ierusalim, aceasta troita a fost sfintita. Ea vegheaza de atunci asupra celor care calca pragul bisericii dar si a celor care trec pe drumul principal al satului.  Pe parcursul timpului, eu personal inaintea acestei troite mi-am pus intrebari care atunci nu aveau raspuns, dar tot inaitea ei mi-am pus nadejdea in Cel care ne-a rascumparat prin Sfanta Sa Jertfa. Toate acele intrebari au primit raspuns...o concluzie care ne poate servi tuturor: Cautati imparatia lui Dumnezeu si toate celelalte vi se vor adauga voua!
Ii multumesc domnului Rusu Ioan si familiei, dorindu-le tot binele de la Bunul si Milostivul Dumnezeu.